ПОТРОШАЧ може да изјави рекламацију:
ДАРКУ ВУКАШИНОВИЋУ ПР, ИЗДАВАШТВО И ДИСТРИБУЦИЈА ПРИМА, ГОРЊИ МИЛАНОВАЦ, улица Милутина Тодоровића Жице бб, матични број: 55071284, број телефона: 032 701-049, у интернет продавници www.прима-књиге.рс, преко које је роба купљена уз доставу рачуна на увид или другог доказа о куповини робе (копија рачуна, слип и сл.)
ПРОДАВАЦ је дужан да ПОТРОШАЧУ изда писану потврду или електронским путем потврди пријем рекламације, односно саопшти број под којим је заведена његова рекламација у евиденцији примљених рекламација. ПРОДАВАЦ је дужан да без одлагања, а најкасније у року од 8 дана од дана пријема рекламације, писаним или електронским путем одговори ПОТРОШАЧУ на изјављену рекламацију.
Потрошач је дужан да се изјасни на одговор продавца најкасније у року од 3 (три) дана од дана пријема одговора продавца. Уколико се потрошач у прописаном року не изјасни (слањем одговора на адресу Милутина Тодоровића Жице бб или електронским путем на маил адресу примакњиге@гмаил.цом), сматраће се да није сагласан са предлогом продавца.
Ако испоручена роба није саобразна уговору у року од шест месеци од дана преласка ризика на ПОТРОШАЧА, ПОТРОШАЧ који је обавестио ПРОДАВЦА о несаобразности, има право да захтева од ПРОДАВЦА да:
Одговор ПРОДАВЦА на рекламацију ПОТРОШАЧА мора да садржи;
ПРОДАВАЦ је дужан да поступи у складу са одлуком, предлогом и роком за решавање рекламације, уколико је добио претходну сагласност ПОТРОШАЧА.
Уколико ПРОДАВАЦ из објективних разлога није у могућности да удовољи захтеву ПОТРОШАЧА у року који је договорен, дужан је да о продужавању рока за решавање рекламације обавести ПОТРОШАЧА и наведе рок у коме ће је решити, као и да добије његову сагласност, што је у обавези да евидентира у евиденцији примљених рекламација. Продужавање рока за решавање рекламација могуће је само једном.
Сви запослени у интернет продавници су овлашћени да приме рекламацију купца.
Вансудско решавање потрошачких спорова
У складу са чланом 55. и чланом 151. Закона о заштити потрошача ( Сл. Гласник РС, бр. 62/2014, 6/2016, 44/2018, 88/2021 – др. закон), обавештавамо купце да имају могућност решавања потрошачког спора вансудским путем. Вансудско решавање потрошачких спорова обавља се на транспарентан, ефикасан, брз и правичан начин пред телом за вансудско решавање потрошачких спорова.
Министарство трговине, туризма и телекомуникација сачињава листу тела и јавно је објављује.
Доступна је на адреси https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zaštita-potrosaca.php..
Поступак пред телом може да покрене ПОТРОШАЧ предлогом само уколико је претходно изјавио рекламацију или приговор и не након истека рока од 1(једне) године од дана подношења рекламације.
Као ПРОДАВАЦ смо по Закону дужни да учествујемо у поступку за вансудско решавање потрошачких спорова.
Свака странка у поступку вансудског решавања потрошачког спора плаћа своје трошкове (трошкови заступања, путни трошкови и сл.).
No account yet?
Create an Account